Naglar! 14:15 29/12 2014 ? 0 Att börja ett inlägg är nog det värsta som finns.. Haha iallafall så står och jag väntar på bussen, ska in till stan för att se om jag kan boka tid för att fixa mina naglar! Fick de i julklapp då nästan alla vet att jag vill fixa naglarna, efter det ska jag nog till gymmet! Inte bestämt än vad jag kör men det kommer upp ikväll då mitt schema för veckan kommer upp! 

Men nu måste jag lägga ner mobilen gör tror att mina fingrar kommer frysa ihjäl, ses!


 
Kategorier: , Dagens pass! 02:00 29/12 2014 ? 0
Var på gymmet idag, men ganska sent så det var nästan proppfullt så därav körde jag lite blandat (även om de är bättre att fokusera på en muskelgrupp..) anyways!
 
Så såg mitt pass ut innan jag drog mig vidare till en härlig hockeymatch där Färjestad vann över frölunda! Så härligt med 3 poäng innan nytt år!
 
Men nu ska jag sova, hörs imorgon natti!
 
 

Kategorier: , Motivationen låg? 22:43 27/12 2014 ? 0
 
 
 
Som kanske alla vet är att motivationen inte alltid är på topp, ibland blir allt kaos och man vill bara ge upp. Men jag tänkte ge er 6 st tips!
 
Snygga träningskläder
Att ha kläder man själv tycker om, och är bekväma är ett viktigt moment. Det blir också snyggt med lite färg och allt! Uppdatera därefter med snygga träningskläder, färgglad sport-bh eller varför inte ett par bekväma skor? Och om inte annars vill man ju alltid springa iväg och testa sina träningskläder på en gång när man köper dom!
 
Packa väskan dagen innan
Om vi säger att ni packat träningsväskan dagen innan och drar tillexempel till skolan dagen efter så är det ju bara onödigt att åka hem när du ändå tagit med dig din stora träningsväska! Är det helg/lov etc så kan du inte skylla på att du inte hinner packa, för då står träningsväskan där, packad och klar!
 
Sätt upp delmål
Det är mycket bättre att sätta upp delmål, om vi säger att du har världens största mål så tar det tid och energi. Oftast kommer man i en svaka då man inte känner att man förändras/utvecklas, vilket gör att man kan tappa motivationen lätt eftersom man inte märker av resultatet. Om du då tar delmål så märker du resultaten och det blir mycket roligare! Tex: Denna månaden ska jag klara att springa 10 min på löbandet, sen nästa månad kanske du kan sträva efter 15/20 eller liknande!
 
Skaffa en gymkompis
Oftast brukar jag själv föredra att gymma själv då man kan koncentrera sig mer, men skaffa en gymkompis. Ni kan peppa varandra och hjälpas åt med en låg motivationsnivå! 
 
Grym musik
Är du själv är ett måste musik (om du tycker det själv) så fixa en schysst spellista som du kan ha, det kan höja din motivation rejält!
 
Motivationsbilder
Det finns massvis av hemsidor med bilder, bland annat weheartit. Många fitspo bilder som man kan spara och samla på sig i en mapp, känner du att motivationen är låg: Öppna mappen och kolla igenom alla dina favorit motivationsbilder!
 
Kategorier: , / kommentarer S�k i bloggen Senaste inl�ggen • • Naglar! • • Dagens pass! • • Motivationen låg? • Kategorier • • Allmänt • • Fitspo • • Frågestund • • Frågor och svar • • Kamp mot självförtroende • • Kost • • Länkbyte • • Mat & Recept • • New in • • Text • • Tips • • Träning • • Träningsschema • • Veckans utmaning • • visste ni • • wanties • • Ätstörning/Självbild • Arkiv • • Februari 2015 • • Januari 2015 • • December 2014 • • November 2014 • • Oktober 2014 • • September 2014 • • Augusti 2014 • • Juli 2014 •